Rég nem írtam. Ezt a blogot angliai beszámolónak szántam, de még mindig itthon vagyok. Ezért is nem törtem magam különösebben.

Ma jelzett vissza az angol cég, hogy a papírjaim rendben vannak, mikor utazok? Megállapodtunk február utolsó hetében, a napja még kérdéses.

Azt hittem, ijesztőbb lesz. Hogy innentől kezdve nincs visszaút, és őrületesen begyulladok. Végülis csak egy kicsit gyulladtam be. Még nem érzem a súlyát.

Nem akarom elkiabálni, de a cégemnél is jól alakulnak a dolgok - őrület, hogy ilyet mondok! - van remény a végkielégítésre. Ma jelentették be, hogy a jelenlegi létszám 20 %-át elbocsájtják. Ez nálunk nagyon-nagy szám. Beleborzongok, ha belegondolok, hogy hány család lehetetlenedik el. Mi ennél ügyesebbek voltunk. Mi két kereset mellett MEGCSINÁLTUK :)

Nos, röviden ennyi. Remélem legközelebb már kintről írok.

Szép estét mindenkinek!

Üdv.

KikiGirl

Szerző: KikiGirl  2009.02.03. 22:32 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikigirl-angliaban.blog.hu/api/trackback/id/tr93921351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petimi · https://www.styledthemes.com 2009.02.16. 15:16:36

hi KikiGirl

merre tervezed angliai palyafutasodat? csak ratevedtem a blogodra es beleolvastam, annyit hallok mostanaban arrol hogy milyen rossz m.o.-on a helyzet - jo volt olvasni egy-ket otthoni nezopontbol irt blogot. En eszakon vagyok Newcastleben, ha erre jon veletlen dobj egy uzit.
sok sikert kint, remelem bejon az elet.
udv
petimi

KikiGirl 2009.02.16. 18:22:50

@petimi: Szia Petimi,

Colchester lesz (ha minden jól megy), másfél hét múlva az új otthonom. Az itthoni dolgokról még mindig nem tudok kedvem szerint írni, sok még mindig a bizonytalan tényező. Privátban nincs kedved levelezni?
web counter
süti beállítások módosítása